Festiwale 8 mm okropnych lat – recenzja filmu „Góry” – 21. Millennium Docs Against Gravity Agnieszka Pilacińska 13 maja 2024
Festiwale Grecja do zniszczenia – analiza filmu „Avant-Drag!” – 21. Millennium Docs Against Gravity Dominika Konopielko 12 maja 2024
Festiwale Miłość szalona – recenzja filmu „Dwójka nieznajomych próbujących się nie pozabijać” – 21. Millennium Docs Against Gravity Agnieszka Pilacińska 11 maja 2024
Festiwale Kolejne rozbite kamery – recenzja filmu „Nie chcemy innej ziemi” – 21. Millennium Docs Against Gravity Marcin Grudziąż 10 maja 2024
Festiwale Blisko – recenzja filmu „Naturalna dzikość serca” – 21. Millennium Docs Against Gravity Agnieszka Pilacińska 9 maja 2024
Festiwale Traktat o łagodności – recenzja filmu „Las” – 21. Millennium Docs Against Gravity Agnieszka Pilacińska 8 maja 2024
Festiwale Motyl i skafander – recenzja filmu „Ibelin” – 21. Millennium Docs Against Gravity Agnieszka Pilacińska 7 maja 2024
Festiwale Dom dzienny, dom nocny – recenzja filmu „Le successeur” – OFF Camera 2024 Patryk Ciesielczyk 3 maja 2024
Klasyka Klasyczna Sala: Hera, nafta, neoliberalizm – o filmach „Rok przemocy” (2014) i „Książę wielkiego miasta” (1981) Dawid Smyk 3 marca 2024