Recenzje Chamstwo Unchained – recenzja filmu „Kos” – Gdynia 2023 Dawid Smyk 25 września 2023 Co zrobisz, by przetrwać? – recenzja filmu „Śnieżne bractwo” – Wenecja 2023 Marcin Prymas 23 września 2023 Goodbye, Pinochet! – recenzja filmu „Hrabia” Michał Konarski 22 września 2023 Twoja Jagna – recenzja filmu „Chłopi” – Gdynia 2023 Dawid Smyk 21 września 2023 Szpieg, który mnie podsiadł – recenzja filmu „Doppelgänger. Sobowtór” – Gdynia 2023 Dawid Smyk 19 września 2023 Osiem gniewnych kobiet – recenzja filmu „Women Talking” Agnieszka Pilacińska 17 września 2023 Bankierka diabła – recenzja filmu „Srebrna dama” – Toronto 2023 Marcin Prymas 16 września 2023 Jak zapomnieć – recenzja filmu „Pamięć” – Wenecja 2023 Daria Sienkiewicz 15 września 2023 Nieznośny ciężar wielkiego talentu – recenzja filmu „The Featherweight” – Wenecja 2023 Marcin Prymas 14 września 2023 Un chant d’amour – recenzja filmu „Bursa” – Wenecja 2023 Michał Konarski 13 września 2023 Per scientiam ad libertatem – recenzja filmu „Biedne istoty” – Wenecja 2023 Marcin Prymas 12 września 2023 Ukradziona rewolucja – recenzja filmu „Behind the Mountains” – Wenecja 2023 Marcin Prymas 12 września 2023 Każdy rom-com to dobry rom-com, jeśli tylko ma trupy w tle – recenzja filmu „Hit Man” – Wenecja 2023 Marcin Prymas 11 września 2023 Igraszki Fortuny – recenzja filmu „Niewierni w Paryżu” – Wenecja 2023 Marcin Prymas 9 września 2023 Weganizm – recenzja filmu „Humanitarna wampirzyca poszukuje osób chcących popełnić samobójstwo” – Wenecja 2023 Marcin Prymas 9 września 2023 Kobieta z potrzebami – recenzja filmu „Priscilla” – Wenecja 2023 Daria Sienkiewicz 8 września 2023 Węzeł gordyjski – recenzja filmu „Zielona granica” – Wenecja 2023 Marcin Prymas 6 września 2023 Za siedmioma górami… – recenzja filmu „Zła nie ma” – Wenecja 2023 Marcin Prymas 6 września 2023 Gimme fuel, gimme fire. Gimme that which I desire! – recenzja filmu „Gran Turismo” Marcin Grudziąż 5 września 2023 Strzelec (nie)wyborowy – recenzja filmu „Zabójca” – Wenecja 2023 Daria Sienkiewicz 4 września 2023 Ojciec marnotrawny – recenzja filmu „Georgie ma się dobrze” Agnieszka Pilacińska 24 sierpnia 2023 Dzikość serca – recenzja filmu „Imago” – Nowe Horyzonty 2023 Agnieszka Pilacińska 20 sierpnia 2023 Daddy Blue – recenzja filmu „Delikwenci” – Nowe Horyzonty 2023 Julia Palmowska 16 sierpnia 2023 How to survive – recenzja filmu „Setki bobrów”– Octopus Film Festival Grzegorz Narożny 15 sierpnia 2023 Kinoscalanie – recenzja filmu „Mademoiselle Kenopsia” – Locarno 2023 Michał Konarski 14 sierpnia 2023 Wypełnić pustkę – recenzja filmu „Czerwone pokoje” – Octopus Film Festival Marcin Prymas 14 sierpnia 2023 Nasz Disneyland – recenzja filmu „Barbie” Julia Palmowska 13 sierpnia 2023 Wojna Porucznika Błękitka – recenzja filmu „Wojny jednorożców” – Octopus Film Festival Marcin Prymas 13 sierpnia 2023 Sztuka znikania – recenzja filmu „Essential Truths of the Lake” – Locarno 2023 Marcin Prymas 12 sierpnia 2023 Wyścig szczurów – recenzja filmu „Sklep” – Nowe Horyzonty 2023 Agnieszka Pilacińska 12 sierpnia 2023 Załaduj więcej
Co zrobisz, by przetrwać? – recenzja filmu „Śnieżne bractwo” – Wenecja 2023 Marcin Prymas 23 września 2023
Szpieg, który mnie podsiadł – recenzja filmu „Doppelgänger. Sobowtór” – Gdynia 2023 Dawid Smyk 19 września 2023
Nieznośny ciężar wielkiego talentu – recenzja filmu „The Featherweight” – Wenecja 2023 Marcin Prymas 14 września 2023
Per scientiam ad libertatem – recenzja filmu „Biedne istoty” – Wenecja 2023 Marcin Prymas 12 września 2023
Ukradziona rewolucja – recenzja filmu „Behind the Mountains” – Wenecja 2023 Marcin Prymas 12 września 2023
Każdy rom-com to dobry rom-com, jeśli tylko ma trupy w tle – recenzja filmu „Hit Man” – Wenecja 2023 Marcin Prymas 11 września 2023
Weganizm – recenzja filmu „Humanitarna wampirzyca poszukuje osób chcących popełnić samobójstwo” – Wenecja 2023 Marcin Prymas 9 września 2023
Gimme fuel, gimme fire. Gimme that which I desire! – recenzja filmu „Gran Turismo” Marcin Grudziąż 5 września 2023
How to survive – recenzja filmu „Setki bobrów”– Octopus Film Festival Grzegorz Narożny 15 sierpnia 2023
Kinoscalanie – recenzja filmu „Mademoiselle Kenopsia” – Locarno 2023 Michał Konarski 14 sierpnia 2023
Wypełnić pustkę – recenzja filmu „Czerwone pokoje” – Octopus Film Festival Marcin Prymas 14 sierpnia 2023
Wojna Porucznika Błękitka – recenzja filmu „Wojny jednorożców” – Octopus Film Festival Marcin Prymas 13 sierpnia 2023
Sztuka znikania – recenzja filmu „Essential Truths of the Lake” – Locarno 2023 Marcin Prymas 12 sierpnia 2023