Poniżej znajdziecie zbiór naszych publikacji związanych z 25. edycją festiwalu Wiosna Filmów, odbywającego się w dniach 5-14 kwietnia 2019 w warszawskich kinach Elektronik i Amondo
RECENZJE
TRIUMFATORZY

Gra w klasy – recenzja filmu „Synonimy”

Zjazd absolwentów – recenzja filmu „Berlin, Barcelona”

Jak brat i siostra – recenzja filmu „Złodziejaszki”

Samotność – recenzja filmu „Granica”

Jakucki slow life – recenzja filmu „Ága”

Tykalni – recenzja filmu „Green Book”

Obnażeni – recenzja filmu „Touch Me Not”

Ofiarowanie – recenzja filmu „Listopad”

„Nie obchodzi mnie, czy przejdziemy do historii jako barbarzyńcy” – w drodze na Oscary: Rumunia

Antyczna Hiszpania – recenzja filmu „Petra” – Nowe Horyzonty 2018

W szponach Boga – recenzja filmu „Złe wychowanie Cameron Post” – Transatlantyk 2018

Zaklęty krąg – recenzja filmu „Fokstrot”
REWELACJE FESTIWALI

Dzieci niczyje – recenzja filmu „Kafarnaum”

Katecheza na wesoło – recenzja filmu „Nadmiar łaski”

Malkontent – recenzja filmu “Z perspektywy Paryża”

Czyściec istnieje naprawdę – recenzja „Jesień we Francji”

50 twarzy zbrodni – recenzja filmu „Neapol spowity tajemnicą”

Uprowadzona – recenzja filmu „Wszyscy wiedzą” – Nowe Horyzonty 2018

Mamo, piszę do Ciebie – recenzja filmu „Obietnica poranka”

Barwy (nie)szczęścia – recenzja filmu „Asako. Dzień i noc” – Cannes 2018

Bajka o głupim Jasiu – recenzja filmu „Dzika grusza” – Cannes 2018

Podróże kulinarne Masato – recenzja filmu „Ramen. Smak wspomnień”

Granica przyzwoitości – recenzja filmu “Utoya – 22 lipca”
CZŁOWIEK, RZESZA REPUBLIKA
FAWORYCI PUBLICZNOŚCI
DOCENIONE PRZEZ KRYTYKÓW
OKLASKI DLA SCENARZYSTY
NAGRODZONE KREACJE AKTORSKIE
POLSKIE KINO NA ŚWIECIE

Tożsamość – recenzja filmu „Powrót”

Droga donikąd – recenzja filmu „Via Carpatia”

Pewnego razu w listopadzie – recenzja filmu „Dowłatow”

Ja, ty, ona – recenzja filmu „Nina” – Nowe Horyzonty 2018

Maszynka do spotkania z tajemnicą – recenzja filmu „Monument” – Nowe Horyzonty 2018
